Fin,fin kväll :)





Hejsan svejsan ! Inte pallat skriva något på ett tag !
Men ja.. vad ska man skriva om ? hmm..
Jag kan skriva om igår.. Jag,Elin och Tove gick hem till mig och väntade på att Neah skulle sluta !
Sen gick vi upp och mötte henne vid skolan och sedan ner till bibblan !
Sen fick vi sms från Sigge om att han var nästan hemma och då gick vi upp till vilboken !
Sa hejdå till Tove och så försökte resten av oss komma ihåg vilket hus han bodde i men de gick inte så bra ! HAha
När vi väl kommit in och så,så kollade vi på en film sen stack Neah och dissade oss -.-
Men vi hade det mysigt ändå ! :P Och sen när vi kollat på några filmer så följde Sigge oss hem !
Sen blev det hem kolla tv och sova ! Och imorse vaknade jag med världens huvudvärk !!
Och har faktis ont på magen,låret och rumpan ! Sigge ditt fel ...  hahahahha
Men väntar på att Svenskan ska börja nu så Hejdå !
Och tack för en fin,fin kväll! :) pussar på er<333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0