Jaha nu då?




Idag har man varit iväg och spelat match med Emilija :)

Trött men men har överlevt värre.....

Jag hoppas folket kan förlåta mig för att jag har haft ett sånt jävla humör :S

Men allt har varit så jobbigt för har känslor jag inte vill ha..

Kan inte sluta kolla på din bild.. Det ska vara du och jag inte du och hon....

Varför ska det vara så svårt att glömma ? När jag väl har någon som bryr sig så ska jag sabba det direkt för att jag inte kan glömma.. för helvete nu får man skärpa sig ..

Kan bara hoppas att ni förlåter mig och att allt blir bra..

Sitter hos Neah nu och har kul hon får mig alltid på bra humör hihi tack gummz..

Men ska flumma runt nu älskar "dii"<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0