Hallau!





Hallau!
Går dagen spenderades med L, vi gick en runda (en mycket lång runda).
Alltid lika skönt att bara gå. Gå, tänka och prata.
Jag är nog lite av en filosof, någon som försöker hitta lösningarna på livet svåra frågor.
Tror att vi alla har en massa berg att klättra uppför men till skillnad från andra så tror jag inte att det blir bättre när man klarat alla bergen utan snarare att allt blir svårare, för att vi blir starkare efter varje prövning som livet kastar på oss. Tror att vi behöver alla prövningar för att vi ska kunna leva, ingens liv är ju lätt, right?
Människan är nog även skapad för att vilja må dåligt, inte dåligt kanske men att vi vill ha någon som säger " NAw men lilla du, det ordnar sig".
Vem vet jag kan ha fel.
Men jag vet att jag ser fram emot dom där bergen för bergen är nog livet på ett eller annat sätt.
hihi ibland har jag mina stunder asså ^^
Nu ska jag vila lite för jag är alldeles för trött för att vara vaken!
Bye, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0